Аккумулирование энергии в рабочем цикле бульдозеров
Keywords:
internal combustion engines, bulldozers, motor power consumption, pumped storage systemsAbstract
Приведено теоретическое обоснование расхода мощности двигателей внутреннего сгорания на холостом (обратном) ходу бульдозеров на зарядку гидроаккумулирующей системы.
References
Хмара Л. А. Применение аккумуляторов потенциальной энергии в строительных машинах (на примере одноковшового экскаватора) / Л. А. Хмара // Строительство. Материаловедение. Машиностроение: Сб. науч. тр. Интенсификация рабочих процессов строительных и дорожных машин. – Днепропетровск: ПГАСА. – 2005. – Вып. 33. – С. 17–33.
Хмара Л. А. Повышение эффективности бульдозера путем использования гидроаккумулирующей системы / Л. А. Хмара, А. П. Холодов // Строительные и дорожные машины. – 2012. – № 3. – С. 33–37.
Хмара Л. А. Испытания бульдозеры с системой аккумулирования энергии / Л. А. Хмара, А. П. Холодов // Сб. науч. тр.: Строительство. Материаловедение. Машиностроение. – 2011. - № 63. – Днепропетровск: ПГАСА. – С. 61–69.
Гулиа Н. В. Инерционные двигатели для автомобилей / Н. В. Гулиа. – М.: Транспорт, 1974. – 64 с.
Волоцкий В. М. Гидроприводы машин и их оборудование. Учебный курс / В. М. Волоцкй. – Х.: Гидроэлекс, 1995. – 156 с.
Использование принципа аккумулирования энергии в системе управления землеройно-транспортной машины / Т. В. Алексеева, Ю. В. Ремизович, В. Г. Шерман // Исследования и испытания дорожных и строительных машин: Сб. науч. работ СибАДИ. – 1969. – Вып. 1. – С. 70–75.
Щербаков В. Ф. Рекуперативная система привода гидроподъемных машин / В. Ф. Щербаков // Строительные и дорожные машины. – 2008. – № 9. – С. 49–51.
Щербаков В. Ф. Энергосберегающие гидроприводы строительных и дорожных машин / В. Ф. Щербаков // Строительные и дорожные машины. – 2011. – № 10. – С. 1–2.
Downloads
Issue
Section
License
Редакція Видання категорично засуджує прояви плагіату в статтях та вживає всіх можливих заходів для його недопущення. Плагіат розглядається як форма порушення авторських прав і наукової етики.
При виявлені у статті більш ніж 25% запозиченого тексту без відповідних посилань та використання лапок, стаття кваліфікується як така, що містить плагіат. У цьому випадку стаття більше не розглядається редакцією, а автор отримує перше попередження.
Автори, в статтях яких повторно виявлено плагіат, не зможуть публікуватися в усіх журналах Видавництва ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).