Аналіз спектра власних частот приводу підвісної канатної дороги
Keywords:
aerial cableway, transport infrastructure, analysis of loads, calculation schemes, mathematical models of motionAbstract
У роботі наведено методику та результати досліджень спектра власних частот приводу підвісної канатної дороги маятникового типу, обґрунтовано діапазони раціональних значень швидкості руху вагонів та надано рекомендації щодо корегування діаграми швидкостей приводу з метою попередження та обмеження резонансних явищ.References
Правила устройства и безопасной эксплуатации пассажирских подвесных канатных дорог (ППКД). – М.: Металлургия, 1975. – 56 с.
Беркман М. Б. Подвесные канатне дороги / М. Б. Беркман [и др.]. – М.: Машиностроение, 1984. – 264 с.
Дукельский А. И. Подвесные канатные дороги и кабельные краны / А. И. Дукельский. – М.-Л.: Машиностроение, 1966. – 484 с.
Машины непрерывного транспорта / под ред. В. И. Плавинского.– М.: Машиностроение, 1969. – 720 с.
Патарая Д. И. Расчет и проектирование канатных систем на примере подвесных дорог / Д. И. Патарая. – Тбилиси: Мецниереба, 1991. – 103 с.
Nejez, J. Cableway oscillation problems / J. Nejez // International Ropeway Review. – 2011. – № 6. – P. 47.
Kopanakis G. A. Oscillations in ropeways. Part 1/ G. A. Kopanakis // International Ropeway Review. – 2011. – № 6. – P. 48–50.
Kopanakis G. A. Oscillations in ropeways. Part 2, 3 / G. A. Kopanakis // International Ropeway Review. – 2012. – № 1. – P. 46–49.
Kopanakis G. A. Oscillations in ropeways. Part 4 / G. A. Kopanakis // International Ropeway Review. – 2012. – № 3. – P. 63–66.
Kowal J. Static and dynamic analysis of the cableway / J. Kowal [etc.] // The Archive of Mechanical Engineering. – 2008. – Vol. LV. – № 4. – P. 357–368.
Knawa M. Effect of dynamic loads acting on carrying cable in operating ropeway / M. Knawa, D. Bryja // Proceedings in Applied Mathematics and Mechanics. – 2008.
Савин Г. Н. Динамика нити переменной длины / Г. Н. Савин, О. А. Горошко. – К.: Изд-во АН УССР, 1962. – 332 с.
Пановко Я. Г. Введение в теорию механических колебаний: учеб. пособие / Я. Г. Пановко. – М.: Наука, 1980. – 272 с.
Степанов А. Г. Динамика машин/ А. Г. Степанов. – Екатеринбург: УрОРАН, 1999. – 305 с.
Ракша С. В. Моделювання навантаженості приводу канатної дороги з урахуванням зміщення несучого каната на опорах / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куроп’ятник // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. – 2012. – Вып. 57. – С. 75-84.
Downloads
Issue
Section
License
Редакція Видання категорично засуджує прояви плагіату в статтях та вживає всіх можливих заходів для його недопущення. Плагіат розглядається як форма порушення авторських прав і наукової етики.
При виявлені у статті більш ніж 25% запозиченого тексту без відповідних посилань та використання лапок, стаття кваліфікується як така, що містить плагіат. У цьому випадку стаття більше не розглядається редакцією, а автор отримує перше попередження.
Автори, в статтях яких повторно виявлено плагіат, не зможуть публікуватися в усіх журналах Видавництва ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).