Technology development site promotion
Keywords:
website promotion, promotion, link, internet.Abstract
Summary. Purpose. In the present-day Internet open spaces filled with resources to hit something impossible. Every day, the problem of optimizing a website, nevertheless, become increasingly significant. Find an unusual thematic focus of the site and fill it with a fairly sophisticated content absolutely no means to develop online resource enticing and relevant. Methodology. Today, there are plenty of programs that are a minimum of time and at the smallest cost allowed the amateur to make the weak resource. That's just all this does not give the possibility to promote a site and make it "work". The fate of the project from time to time d epending on the current heap and non-standard, but essential tasks. Findings. Someone without words and professionally to bring important? So where is the search for responses to unexpected problems have arisen? Where to get feedback on the issues that will not read in any book, it is not asking for anything? The answer is found. Such brain platform is a web design forum. Practical value. Not only as a forum web designers subsequently ceases enticing root for everyone to understand the tricks of the online community. It bring s together all those who are going on the one hand to share their experiences and developments, contrived solutions, on the other hand those who beats sometimes weeks to resolve what some problems. This is where everything from novice and seasoned completing the hacker will be able to find or vice versa to share demand information, idea, mixing. Often the advice given to the design forum is the only and first-class solution that moves off the ground a whole bunch of questions.
References
Grohovskiy L., Slivinskiy M., Chekushin A. and Stavskiy S. SEO: Rukovodstvo po vnutrennim faktoram [Guidance on internal factors]. Moscaw: Tsentr doslidzhen ta osviti «TopEkspert. RF», 2011, 133 p. ( in Russian).
Grohovskiy L., Sevostyanov I., Ivanov D. and Fironov F. Prodvizhenie portalov i internet-magazinov [Progress portals and online stores]. –Piter, 2014. – 224 p. ( in Russian).
Petrochenko A. and Novikov E. Idealnyy Landing Page. Sozdaem prodayushchie veb-stranitsy [Perfect Landing Page. Create a web page selling].–Piter, 2015. – 315 s. ( in Russian).
Babatv A., Evdokimov M. and Ivanov A. Kontekstnaya reklama [Contextual advertising] –Piter, 2011. – 304s. ( in Russian).
Chto takoe SEO I SEO-optimizatsiya? / SEO-optimizatsiya i prodvizhenie sayta dlya nachinayushchikh [What is SEO i SEO-optimization? / SEO-optimization and website promotion for beginners]. Available at: http://seokleo.ru (Accessed 2 Oktober 2016). ( in Russian).
Raskrutka sayta: chernye, belye i serye metody prodvizheniya saytov // SEO-optimizatsiya i prodvizhenie sayta dlya nachinayushchikh [Site Promotion: black, white and gray methods of promotion of sites / SEO-optimization and website promotion for beginners]. Available at: http://seokleo.ru/prodvijenie-saita. (Accessed 3 Oktober 2016). ( in Russian).
Downloads
Published
Issue
Section
License
Редакція Видання категорично засуджує прояви плагіату в статтях та вживає всіх можливих заходів для його недопущення. Плагіат розглядається як форма порушення авторських прав і наукової етики.
При виявлені у статті більш ніж 25% запозиченого тексту без відповідних посилань та використання лапок, стаття кваліфікується як така, що містить плагіат. У цьому випадку стаття більше не розглядається редакцією, а автор отримує перше попередження.
Автори, в статтях яких повторно виявлено плагіат, не зможуть публікуватися в усіх журналах Видавництва ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).