Закономерности образования пресмыкающихся и выщербин на колесах различных уровней жесткости в эксплуатации.
Keywords:
Технологические методы повышения ресурса железнодорожных колес, эксплуатации.Abstract
Анализ характера возникновения и развития трещин в стальных колесах КП2 и КПT показал, что разрушение не происходит по белому слоя с мартенситной структурой. Этот структурный компонент является инициатором трещины. Определяющее влияние на формирование вищирбины делает зона термического влияния.
References
Николаев Р.С. Причины поломок деталей подвижного состава. - М.: Го-странсжелдориздат, 1954. – 196 с.
Узлов И.Г. Промышленное производство высокопрочных железнодо-рожных колес / И.Г.Узлов, К.И. Узлов, А.В. Кныш, Г.Н. Польский, Е.В. Горб, А.В. Рослик // Металлургическая и горнорудная промышленность. – 2008. – № 1. – С. 98-101.
Вакуленко І.О. Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою / І.О. Вакуленко, М.М. Грищенко // Вісник ДІІТ. – Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2008. - №23. – С.175-177.
Пинчук С.И. Исследование структурных и фазовых изменений, проис-ходящих в близи поверхности катания железнодорожных колес при эксплуа-тации / С.И. Пинчук, С.И. Губенко, Е.В. Белая // Строительство, материалове-дение, машиностроение // Сб. Научн. Трудов. Вып. 48, ч.2. – Днепроперовск: ПГАСА, 2009. – С. 11-21.
Бабаченко А.И. Исследование стойкости к образованию выщербин на поверхности катания железнодорожных колес различных уровней прочности / А.И. Бабаченко, А.А. Кононенко, П.Л. Литвиненко, [и др.] // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии. – К.: Наукова Думка, 2010. – Вып. 21. – С. 196-204.
Бабаченко А.И. Исследование причин образования дефектов на поверх-ности катания высокопрочных колес в процессе эксплуатации / А.И. Бабачен-ко, А.А. Кононенко, Ж.А. Дементьева, [и др.] // Залізничний транспорт Украї-ни. – 2010. - №5. – С.35-38.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Редакція Видання категорично засуджує прояви плагіату в статтях та вживає всіх можливих заходів для його недопущення. Плагіат розглядається як форма порушення авторських прав і наукової етики.
При виявлені у статті більш ніж 25% запозиченого тексту без відповідних посилань та використання лапок, стаття кваліфікується як така, що містить плагіат. У цьому випадку стаття більше не розглядається редакцією, а автор отримує перше попередження.
Автори, в статтях яких повторно виявлено плагіат, не зможуть публікуватися в усіх журналах Видавництва ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).