Про необхідне зусилля замикаючої пружини колодкових гальм

Authors

  • L. M. Bondarenko Prydniprovs'ka State Academy of Civil Engineering and Architecture., Ukraine
  • V. D. Statsenko Prydniprovs'ka State Academy of Civil Engineering and Architecture., Ukraine

Keywords:

brake shoes, distribution of the force of pressing the pad, brake pulley, braking torque

Abstract

Доведено, що формула, яка наводиться в довідниковій та навчальній літературі, для визначення гальмівного моменту колодкових гальм отримана з порушенням закону тертя ковзання. Для компенсації неточності у величині гальмівного момента рекомендується зусилля замикаючої пружини збільшувати на 6% при куті охоплення колодкою гальмівного шківа 70˚.

Author Biography

L. M. Bondarenko, Prydniprovs'ka State Academy of Civil Engineering and Architecture.

к. т. н.

References

Вайнсон А.А. Подьемно-транспортные машины. – М.: Машиностроение, 1989. -536 с.

Грузоподьемные машины/Александров М.П.,Колобов Л.Н., Лобов Н.А. и др.. – М.:Машиностроение, 1986. - 400 с.

Тормозные устройства : Справочник / Александров М.П., Лысякова.Т., Федосеев В.Н. и др. – М.: Машиностроение, 1985. – 312 с.

Issue

Section

Lifting and transport, construction and road machines and equipment