Експериментальні дослідження процесу заповнення ковша скрепера оснащеного глибокою передньою заслінкою адаптивного типу

Authors

  • L. A. Khmara Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture., Ukraine
  • M. I. Derevyanchuk Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture., Ukraine
  • Yu. S. Pikush Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture., Ukraine
  • M. A. Spilnyk Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture., Ukraine

Keywords:

scraper aggregates, experimental and theoretical research, digging resistance, diagram of the physical model of the bucket, dependency graphs

Abstract

Аналіз якісних і кількісних показників показав можливі резерви збільшення місткості ковша за рахунок розвитку його передньої частини. При проектуванні ковшів скреперів з двох стадійним способом завантаження необхідно враховувати головну умову: максимальне значення опору ґрунту копанню Р01 при заповненні передньої частини ковша не повинно перевищувати відповідних значень цього параметру при заповненні задньої і середньої частини ковша при відведенні задньої стінки в крайнє заднє положення

Author Biography

L. A. Khmara, Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture.

д. т. н.

References

Баловнев В.И. Моделирование процессов взаимодействия со средой рабочих органовдо-рожно-строительных машин: Уч. пос. для студентов вузов. – М.: Высш. школа, 1981. – 335 с.

Issue

Section

Lifting and transport, construction and road machines and equipment