Establishment of rational sequence of assignment of repair and road works
Keywords:
Method, railways, speedAbstract
A methodology is proposed for establishing a rational sequence of assignment of repair and track work in order to ensure the least possible loss of the railroad when introducing speed limits.References
Положення про проведення планово-запобіжних ремонтно-колійних робіт на залізницях України. ЦП–0113: від 10.08.2004, № 630–ЦЗ – К., 2004. – 32 с.
Скутин А.И. Определение времени хода поездов с учетом состояния пути / А.И. Скутин // Проектирование технического перевооружения железных дорог с учетом сохранения окружающей среды и применения элементов САПР: межвуз. сб. науч. тр. – Д.: ДИИТ, 1989. – С. 50–54.
Юшаков Л.Ф. К вопросу о влиянии ограничений скоростей на движение поездов / Л.Ф. Юшаков // Проектирование и усиление железных дорог Урала: межвуз. сб. науч. тр. – Свердловск, 1984. – С. 26–29.
Ейтутіс Г.Д. Оцінка ефективності заходів залізниць / Г.Д. Ейтутіс // Залізничний трансп. України. – 2006. − № 5. – С. 72-75.
Гибшман А.Е. Определение экономической эффективности капитальных вложений на железнодорожном транспорте. – М.: Трансжелдориздат, 1963. – 180 с.
Курган Н.Б. Выбор мероприятий, обеспечивающих повышение скорости при ограниченных капитальных вложениях / Н.Б. Курган // Ресурсосберегающие технологии в транспортном и гидротехническом строительстве: межвуз. сб. науч. тр. – Д.: Арт-Пресс, 1997. – Вып. 4. – С. 151-153
Громова Т.И. Окупаемость ремонтов пути / Т.И. Громова, В.О. Певзнер // Путь и путевое хозяйство. − 2000. − № 10. – С. 30-31.
Чернишова О. С. Підвищення ефективності заходів зі зменшення обмежень швидкості руху поїздів, зумовлених станом залізничної колії: автореферат дис. ... канд. техн. наук: 05.22.06 / Чернишова Оксана Сергіївна. – Д., 2010. – 23 с.
Бусленко Н.П. Моделирование сложных систем / Н.П. Бусленко. – М.: Наука, 1978. – 399 с.
Босов А.А. Підвищення ефективності роботи транспортної системи на основі структурного аналізу: [монографія] / А.А. Босов, Н.А. Мухіна, Б.П. Піх. – Д., 2005. – 200 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Редакція Видання категорично засуджує прояви плагіату в статтях та вживає всіх можливих заходів для його недопущення. Плагіат розглядається як форма порушення авторських прав і наукової етики.
При виявлені у статті більш ніж 25% запозиченого тексту без відповідних посилань та використання лапок, стаття кваліфікується як така, що містить плагіат. У цьому випадку стаття більше не розглядається редакцією, а автор отримує перше попередження.
Автори, в статтях яких повторно виявлено плагіат, не зможуть публікуватися в усіх журналах Видавництва ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).