The inclusion of transit traffic on city streets with the purpose of increase of ecological safety of the population living
Keywords:
transit vehicles, equivalent noise level, concentration of exhaust gases, main streetAbstract
Abstract. Objective. Assessment of the dynamics of the estimated parameters of the equivalent sound level and the concentration of co, while the diversion of transit traffic from the city. Methodology. The application of a systematic approach to the analysis of problems and existing techniques for accounting for the impact of road transport on the ecological safety of the modern city in terms of noise and gas pollution of exhaust gases. Results. The obtained value of the increase of the equivalent noise on the highways and city traffic with the passage of transit traffic. This value (0.6 dBА) not affect the estimated grade of the noise mode main streets. However, the calculation of the increase in the concentration of exhaust gas on the main street (3,77 mg/m3) with consideration of transit vehicles, leads to a transition of the considered trunk in a more dangerous class of contamination. Scientific novelty. First, on the basis of theoretical calculations shows the change in noise characteristics of arterial streets in the city and determined the value of the increase of the concentration of exhaust gases for the same roads, given the traffic of transit transport in the Dnieper.References
Direktiva 2002/49/ES Evropeyskogo Parlamentu ta Radi # vId 25 chervnya 2002 roku stosovno otsInki ta upravlInnya protsesami pov’yazanimi z shumom// Official Journal – L. 189 – 18.07.2002 – p. 12 - P.0001 – 0004
DerzhavnI sanItarnI pravila planuvannya ta zabudovi naselenih punktIv: DSP (DerzhSanPIN) 173-96 - [Chinniy vId 1996-06-19] – KiYiv: MInIsterstvo ohoroni zdorov’ya UkraYini, 1996 – 60 s. – (SanItarnI normi I pravila)
MIstobuduvannya. DovIdnik proektuvalnika. Vidannya druge, dopovnene./ Za zagalnoyu redaktsIEyu d-ra arhIt. T. F. Panchenko. – K: UkrarhbudInform, 2006. – 192 s
MIstobuduvannya. Planuvannya I zabudova mIskih I sIlskih poselen: DBN 360-92**.- [Chinniy vId 2002-03-19] - K. : MInregIonbud UkraYini, 2002– 122 s. - (DerzhavnI budIvelnI normi UkraYini)
Shum yak faktor ekologIchnoYi nebezpeki arhItekturnogo seredovischa / P.M. Sankov // Naukovo-praktichniy zhurnal «Novini nauki PridnIprov’ya». SerIya «ArhItektura ta mIstobudIvnitstvo» za red. Bolshakova V.I. – DnIpropetrovsk: PDABA, 2011.- Vip. 3/2011- S.53 – 59
Quality in the design and provision of environmental safety of modern cities / Sankov P. N., Tkach N..// In collection of papers of the XXI International conference "Development of science in the XXI century" (16.01.2017) - Kharkov, SIC "Knowledge", part 1, 2017, S. 83-88.
RekomendatsIYi schodo organIzatsIYi ekologIchno bezpechnogo rozmIschennya mIsts parkuvannya dlya transportnih zasobIv z urahuvannyam faktoru shumu / N. O. Tkach, P. M. Sankov, V. S. BaharEv // Naukoviy zhurnal «EkologIchna bezpeka». – 2014. – №2(18) – S. 35–42.
Sankov P. N., Gilev, V. V., Makarov V. N. Environmental safety of residential areas as part of the quality of the urban environment // Scientific review. Technical Sciences. – 2016. – No. 4. – P. 60-76
Usovershenstvovanie algoritma lokalizatsii shumovogo zagryazneniya zhilyih territoriy s tselyu obespecheniya akusticheskoy bezopasnosti v spalnyih rayonah gorodov / P. N. Sankov, N. A. Tkach // Nauchnaya diskussiya: voprosyi tehnicheskih nauk : materialyi VIII mezhdunarodnoy zaochnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii, 04.04.2013. – Moskva: Izd. «Mezhdunarodnyiy tsentr nauki i obrazovaniya», 2013.– S.145 – 150.
Vliyanie tehnogennyih faktorov na ekologiyu: nauchnaya monografiya / [pod red. D.V. Eliseeva]. Novosibirsk: Izd. «SibAK», 2014. – 164 s.
Sankov P.N., Tkach N.A. Usovershenstvovanie algoritma lokalizatsii shumovogo zagryazneniya zhilyih territoriy s tselyu obespecheniya akusticheskoy bezopasnosti v spalnyih rayonah gorodov // Nauchnaya diskussiya: voprosyi tehnicheskih nauk: materialyi VIII mezhd. zaochnoy nauchno-prakt. konf. (Moskva, 04 aprelya 2013 g.) – Moskva: Izd. «Mezhdunarodnyiy tsentr nauki i obrazovaniya», 2013. – S.145 – 150.
Metod ekspress-otsenki urbanizirovannyih territoriy po faktoru zagazovannosti vyihlopnyimi gazami avtotransporta / V.V. GilYov, V.N. Makarova, M.Yu. Troshin, V.S. Baharev // Federalnyiy zhurnal «Nauka, tehnika i obrazovanie». – 2015. – № 10. – S. 14-17
Downloads
Issue
Section
License
Редакція Видання категорично засуджує прояви плагіату в статтях та вживає всіх можливих заходів для його недопущення. Плагіат розглядається як форма порушення авторських прав і наукової етики.
При виявлені у статті більш ніж 25% запозиченого тексту без відповідних посилань та використання лапок, стаття кваліфікується як така, що містить плагіат. У цьому випадку стаття більше не розглядається редакцією, а автор отримує перше попередження.
Автори, в статтях яких повторно виявлено плагіат, не зможуть публікуватися в усіх журналах Видавництва ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).